BAGAN LALANG...KAMI DATANG!! LAGI.

Dah coti-coti sekolah gini, berjalan ngan anak2 ajelah kejanye..yea dop? Tapi mak tak..coti, tapi dok menepek kat umah jep. Along tak balek. So, no mood nak gi memana. Memerap ajelah.. […]

MAJLIS RESTU ILMU UPSR

Esok dah nak UPSR, so cam tahun2 sebelum ni gak.. arini sekolah angah ada buat majlis restu ilmu untuk calon2 upsr. Majlis restu ni tujuannya nak bagi murid2 ni motivasi […]

WHY MAK LOVE MY LAKI

Bila orang tak kreatif, takde seni nak buat keja2 berseni, hah..beginilah jadinya. Sayang..Abang dah renew dah roadtax keta tadi.. Owh..ok. Mananya..? Meh nak tampal..kang lupa.*cam biasa la kan..roadtax dah expired tapi lupo nak […]

UPSR IS COMING

  Nah amek kau!! Bila kawan2 bukak je blog mak kau ni, terpampang besau gedabak muka calon UPSR tahun ni. Nih adalah production ke 2 mak yang akan menduduki UPSR. […]